مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-12بين الملل

روزنامه انگلیسی| جانسون به دنبال بازگرداندن بایدن به برجام است


یک روزنامه انگلیسی با اشاره به اظهارات روز گذشته نخست وزیر انگلیس درباره «جو بایدن» گفت که «بوریس جانسون» در صدد اعمال فشار به بایدن برای بازگرداندن واشنگتن به برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که روز گذشته (چهارشنبه) در جلسه پارلمان، دونالد ترامپ را رییس جمهور سابق آمریکا خطاب کرد، از انتخاب جو بایدن بعنوان رییس جمهور جدید آمریکا بعنوان بازگشت به شرایط عادی یاد کرد.

روزنامه انگلیسی آی نیوز با اشاره به اظهارات روز گذشته جانسون در پارلمان و گفت وگوی تلفنی اخیر وی با جو بایدن گزارش کرد که احتمالاً جانسون در صدد است در پشت صحنه به بایدن فشار آورد تا مجدداً به برجام بازگردد.

طبق این گزارش، جانسون در خصوص گفت وگوی تلفنی خود با بایدن گفت که گفت وگوی این هفته با رییس جمهور منتخب آمریکا دلپذیر بود و وی متعهد شد که به همان روال گذشته ای بازگردیم که قبلاً بر اساس آن همکاری می کردیم .

طبق این گزارش، جانسون در صدد است زمانیکه بایدن ریاست جمهوری آمریکا را به دست گرفت، با وی در زمینه موضوعاتی چون تغییرات اقلیمی، اتحاد ناتو و توافق هسته ای ایران همکاری کند.

جانسون در جلسه پرسش و پاسخ پارلمان تصریح کرد: یکی از شایستگی های گفت وگوی بسیار عالی که روز گذشته با رییس جمهور منتخب بایدن داشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه انگلیسی| جانسون به دنبال بازگرداندن بایدن به برجام است

روزنامه انگلیسی| جانسون به دنبال بازگرداندن بایدن به برجام است